Onderdeel van:

Klantportaal

Breng mens en techniek samen, dan kom je écht verder!

Ons verhaal - Xolve

Hoe het begon

Fikss startte op 1 maart 2022 als dienstverlener bij organisaties die AFAS gaan implementeren. Na jarenlang de software van AFAS zelf geïmplementeerd te hebben, was de conclusie van Jorrit Harder, Kevin Snel en Hilbert Kok: het succes van het project en live-gang, wordt grotendeels bepaald door hoe het aan de klantkant is georganiseerd.

Al vrij snel kwamen zij tot de conclusie dat dit niet alleen bij de software van AFAS was, maar ook bij processen die raakvlakken met AFAS hebben. Processen waar soms geen goede (software)oplossing voor beschikbaar was.

Daar moeten we wat mee!

Zo ontstond het plan om oplossingen te ontwikkelen, te implementeren en de klantorganisatie mee te nemen in de veranderende manier van werken. Slimme oplossingen die een efficiëntie slag opleveren en leidt tot meer werkplezier.